Tehokas rantatreeni

Moikka ūüôā

 

Aivan mielettömät ilmat täällä koto Suomessa! Oltiin tosiaan Royn kanssa lomailemassa Espanjan ihanassa Alicantessa viime viikolla. Nyt on taas akut ladattu Рsyötiin, treenattii, syötiin vähän lisää, shoppailtiin ja vaan löhöttiin. Ihan täydellistä ja just sitä mitä kaivattiin! Ihanaa kuitenkin palata takaisin arkeen. <3

Kuvailin teille super tehokkaan ranta treenin tai voihan tämän muuallakin tehdä. Hiekalla kuitenkin saat todella paljon raskaamman treenin tehtyä. Kyllä saa kintut kyytiä!

KATSO VIDEO T√ĄST√Ą >¬†https://www.facebook.com/trainermanna/videos/953448681502845/

Treeni on nopeasti tehty, siinä on vain kolme liikettä.

Tee näin:

Alkulämmittele hölkäten 5min (tai hölkkää rannalle pidempi matka) ja lämmittele jalkoja kehonpainokyykyillä.

Toista kaikki liikkeet peräkkäin kolme Рneljä kierrosta. Pidä yhden kierroksen jälkeen n minuutin palautus (tai pidempi tarvittaessa), jotta sykkeet tasaantuu ja jaksat tehdä seuraavan sarjan kunnolla.

1. Kyykkyhyppy eteenpäin РHyppää kyykystä mahdollisimman pitkälle. Toistoja 8-10.

2. Askelkyykkyhyppy / askelkyykky kävely (helpompi versio) РToista x 10 / puoli

3. Spurtit Рaseta kaksi pistettä jota juokset edestakaisin РToista x 2-4 edestakaisin

Tehokasta viikkoa!

xoxo,

Manna

KOMMENTOI

Kommentoi!
Kirjoita nimesi