Tehokas rantatreeni

Moikka 🙂

 

Aivan mielettömät ilmat täällä koto Suomessa! Oltiin tosiaan Royn kanssa lomailemassa Espanjan ihanassa Alicantessa viime viikolla. Nyt on taas akut ladattu – syötiin, treenattii, syötiin vähän lisää, shoppailtiin ja vaan löhöttiin. Ihan täydellistä ja just sitä mitä kaivattiin! Ihanaa kuitenkin palata takaisin arkeen. <3

Kuvailin teille super tehokkaan ranta treenin tai voihan tämän muuallakin tehdä. Hiekalla kuitenkin saat todella paljon raskaamman treenin tehtyä. Kyllä saa kintut kyytiä!

KATSO VIDEO TÄSTÄ > https://www.facebook.com/trainermanna/videos/953448681502845/

Treeni on nopeasti tehty, siinä on vain kolme liikettä.

Tee näin:

Alkulämmittele hölkäten 5min (tai hölkkää rannalle pidempi matka) ja lämmittele jalkoja kehonpainokyykyillä.

Toista kaikki liikkeet peräkkäin kolme – neljä kierrosta. Pidä yhden kierroksen jälkeen n minuutin palautus (tai pidempi tarvittaessa), jotta sykkeet tasaantuu ja jaksat tehdä seuraavan sarjan kunnolla.

1. Kyykkyhyppy eteenpäin – Hyppää kyykystä mahdollisimman pitkälle. Toistoja 8-10.

2. Askelkyykkyhyppy / askelkyykky kävely (helpompi versio) – Toista x 10 / puoli

3. Spurtit – aseta kaksi pistettä jota juokset edestakaisin – Toista x 2-4 edestakaisin

Tehokasta viikkoa!

xoxo,

Manna

KOMMENTOI

Kommentoi!
Kirjoita nimesi