Treenaaminen Miisan kanssa

Jokainen kerta on meillä Miisan kanssa erilainen ja jokainen treeni on erilainen. Välillä me sovitaan etukäteen että mitä tehdään seuraavalla kerralla ja välillä sovitaan salilla. Nyt olin laittanut Miisalle viestissä että keskivartalo ja yläkroppa vaatisi hieman hommia ja salilla sainkin kuulla että vuorossa olisi olkapäät, selkä, rintalihakset ja ojentajat. Kauhun sekavin tuntein odotin että mitä sieltä tulee, mutta ei onneksi mitään pahaa sentään. Miisa saa kaiken ja enemmänkin musta irti salilla. Tällä kertaa mä pyysin Miisalta että otettaisiin samalla pari kuvaa ja videota jotta sitten yksin treenatessa voisin katsoa vähän liikkeiden asentoja. Tykkään treenata yksin mutta myös yhdessä.

Treenit kulkee aina samalla syklillä läpi, alkulämmöt soutaen (yläkroppa päivinä), ylätalja leveellä otteella 15 x 3 sarja, alatalja 15 x 3 sarja, pystypunnerrus 15 x 3 sarja, ojentajat 15 x 3 sarja. Painot mulla aina vaihtelee ja Miisan kanssa kun treenataan tulee omiin painoihin melkeinpä se +5kg – +10kg lisää. Me nähdään Miisan kanssa 1krt/kk ja se on ollut hyvä väli mutta viesteillä ollaan viikottain yhteyksissä. Miisa päivittää myös mun ruokavalion aina tarvittaessa ja muokkaa treenejä. Käytiin myös hieman keskivartaloa läpi mutta ei sen enempää.

Jalkapäivänä teen alkulämmöt juoksumatolla tai porraskoneessa. Teen aina 12 x 3 sarjat. Saliohjelmaan kuuluu jalkakyykkyä, maastavetoa, polvien ojennusta, lantion ojennusta ja jalkaprässiä sekä lonkanojennusta ja Boxi hyppyjä. Vaihtelu virkistää.

Kehonhuoltoon pitäisi enemmän keskittyä ja muistaa venytellä enemmän.

Ollaan kohta vuosi kuljettu yhdessä ja pakko sanoo onneks mulla on Miisa. On ollut alamäkiä ja sudenkuoppia mutta jokaisesta selvitty. Oon meinannut luovuttaa monen monta kertaa, mutta onneks en oo. Monta treeniä vielä yhdessä.